De conclusie op bladzijde 226 dat er geen data van de laatste minuut van de DFDR zijn door hitte is onjuist, en waarschijnlijk ontstaan door het onzorgvuldig checken van informatie bij een 2e onafhankelijke bron (bij voorkeur bij degenen die dat het beste konden weten, namelijk bij het onderzoeksteam van de Raad voor de Luchtvaart). Er was inderdaad uitval van data en gebrek aan signaal-continuïteit, echter er was voldoende data aanwezig om goede conclusies te kunnen trekken. Bovendien verklaarde de verkeersleider in 1992 tegenover het team van de Raad voor de Luchtvaart en 7 jaar laten bij de Parlementaire Enquete er zeker van te zijn dat er geen derde rondje gemaakt is. Ook concludeerde de PEC in haar eindrapport in 1999 dat de door de Raad voor de Luchtvaart gepubliceerde route in het eindrapport voldoende nauwkeurig was: dus geen 3e rondje. De circa 20 seconden (om precies te zijn 23 tot 24 seconden) resterende onzekerheid die ik vermeld komen uit de analyse van de DFDR en radar van de Raad voor de Luchtvaart en niet uit uw boek (mijn verontschuldiging), en daarin kan een B747 geen rondje draaien. Dat is destijds aan u uitgelegd door de vlieg-technische expert van het onderzoeksteam, echter u 'dacht daar anders over' zonder een sluitende en toetsbare bewijsvoering te kunnen aanleveren. Tevens raakten ooggetuigen bijna slaags op de zitting van de Raad voor de Luchtvaart in oktober 1993 in Den Haag...(publicatie in Reformatorisch Dagblad op 6 juni 1998): er waren ooggetuigen die zowel beweerden dat een 3e rondje gemaakt was, als ooggetuigen die het tegengestelde beweerden. Kom gerust een kopje koffie drinken, dan leggen we de vele malen getoetste en alleen door u bestreden bewijsvoering nogmaals uit.